Czy można ocalić od zapomnienia stare polskie piosenki? Tak! Wystarczy tchnąć w nie zupełnie nowe życie, a przecież lato to najlepszy czas na eksperymenty muzyczne! Nowe, taneczne wersje klasyków polskiej piosenki już w lipcu z okazji urodzin Szczecina, będzie można usłyszeć w Filharmonii. „Klubowy Paprykarz i Oranżada” to dwa wielkie koncerty, które zostaną
zarejestrowane na płytach. Jazzująco-swingujący z udziałem Gaby Kulki i Warszawskiej Orkiestry Rozrywkowej odbędzie się 5 lipca. Drugi, 6 lipca, odkryje przed nami nowe brzmienie big beatu. Usłyszymy tam między innymi: Tymona Tymańskiego, Olafa Deriglasoffa, Krzysztofa Zalewskiego i SKUBASA.
Dwudniowy festiwal muzyczny to prezent urodzinowy dla Szczecina. Urodziny miasta przypadają 5 lipca, a w tym roku w Filharmonii będziemy świętować aż dwa dni. W obu koncertach, które odbędą się w złotej sali symfonicznej – swingującym i klubowym, oprócz gwiazd estrady, pojawią się także muzycy Orkiestry Symfonicznej Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie. Gratką dla kolekcjonerów muzycznych jest fakt, że koncerty zostaną zarejestrowane i trafią na płyty, które będzie można kupić w salonach sieci Empik. Bilety na koncert można kupić w kasie, na
filharmonia.szczecin.pl oraz na
bilety.fm od wtorku 30 maja od godziny 13:00.
Szczecin zajmuje wyjątkowe miejsce na muzycznej mapie Polski. Tutaj w 1962 roku odbył się
Festiwal Młodych Talentów - najbardziej inspirujące wydarzenie muzyczne lat 60. 55 lat temu podczas festiwalu swoje wielkie kariery rozpoczęli Karin Stanek, Helena Majdaniec, Wojciech Korda, Katarzyna Sobczyk, Mira Kubasińska czy Czesław Niemen. Koncerty odwołują się do idei festiwalu i poszukują na nowo muzycznej tożsamości miasta.
Zachęcamy do zakupu biletów w paprykarzowym abonamencie. Kupując bilet na koncert 5 i 6 lipca cena wyniesie jedynie 50 zł (cena regularna 80 zł). Abonament jest dostępny przy zakupie w kasie Filharmonii.
Koncert będzie rejestrowany. Uczestnicząc w wydarzeniu wyrażają Państwo zgodę na ewentualne utrwalenie i wykorzystanie wizerunku w materiałach audiowizualnych. Ze względu na nagrania uprzejmie prosimy o
punktualne przybycie i zajęcie swoich miejsc.
Sponsorzy: Dega, Vitamizu, Asprod.
Partnerzy projektu: Muzeum Polskiej Piosenki.
Patroni medialni projektu: empik, Radio Szczecin, Radio Kraków, Radio Łódź, RDC, Wyspa FM.
Partner
Patroni medialni
Sponsorzy