Na czym polega fenomen niezwykłej popularności muzyki klasycznej na Tajwanie, również wśród młodych odbiorców? Czym wyróżnia się rynek azjatycki na tle pozostałych, jeśli chodzi o branżę muzyczną?
Na te i inne pytania odpowiedzieli: Grzegorz Kotow – impresario muzyczny, założyciel Liu Kotow International Management & Promotion oraz Lydia Kuo – Dyrektor Narodowej Orkiestry Symfonicznej na Tajwanie.
Zarejestruj się na
mmmproject.eu i zyskaj dostęp do materiałów video z udziałem Ekspertów z całego świata!
Music.Multimedia.Management. to dwuletni interdyscyplinarny program w zakresie rozwoju zawodowego oraz międzynarodowej produkcji wydarzeń artystycznych, organizowany przez Filharmonię im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie, TRAFO Trafostację Sztuki w Szczecinie oraz Fjord Cadenza (Skodje, Norwegia).
Projekt Music.Multimedia.Management., dofinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG oraz Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, zapewnia możliwość współtworzenia wydarzeń artystycznych, w tym: Music.Design.Form Festival, International Lutosławski Youth Orchestra, Fjord Cadenza Festival oraz programu wystawienniczego Galerii Poziom 4.