Kolejna edycja konkursu na Szkolne Strefy Harmonii rozstrzygnięta. Szkoły z całego regionu podzieliły się swoimi kreatywnymi wizjami na miejsca odpoczynku od szkolnego zgiełku i hałasu. Znamy zwycięzców!
Szkolne Strefy Harmonii to miejsca, w których uczniowie mogą odpocząć w czasie przerwy i przede wszystkim – uciec od hałasu. Zainspirowani pomysłem Pawła Kornicza, nauczyciela muzyki w SP nr 35 w Szczecinie i twórcy strefy harmonii w tej szkole, postanowiliśmy ogłosić
szóstą już edycję konkursu!
Otrzymaliśmy aż 34 kreatywne i starannie przygotowane zgłoszenia. Spośród nich komisja konkursowa w składzie: Magdalena Wilento (p.o. Dyrektor Filharmonii), Dorota Serwa (Dyrektor Wydziału Kultury w Urzędzie Miasta Szczecin), Mikołaj Jarosz (firma Ecophon) oraz Paweł Kornicz (nauczyciel muzyki w SP nr 35 w Szczecinie) zadecydowało o wyborze
trzech laureatów.
Nagrodzone koncepcje
Laureatami szóstej edycji konkursu na Szkolną Strefę Harmonii zostały:
- Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Osadników Wojskowych w Świdwinie
- Niepubliczna Szkoła Podstawowa "Dzieńdoberek"
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi w Policach
Wyróżnienie otrzymała:Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Orła Białego w Świdwinie.
Wielkie gratulacje należą się wszystkim szkołom, które wzięły udział w konkursie – jesteście inspiracją do działań, które nie tylko ulepszają szkolną przestrzeń, ale też pozytywnie wpływają na koncentrację i samopoczucie uczniów!
Dziękujemy partnerom konkursu
Dzięki naszym Partnerom – Szczecińska Energetyka Cieplna Sp z. o o., DGS Diagnostics, Ecophon, Komfort Ciszy – Stowarzyszenie na rzecz lepszej akustyki w budynkach oraz Centrum Ogrodnicze Rajski Ogród zwycięzcy otrzymali wyjątkowe nagrody finansowe oraz rzeczowe.
Zwycięskie koncepcje otrzymają wsparcie merytoryczne firmy DGS Diagnostics oraz Ecophon w wyciszeniu i urządzeniu przestrzeni oddanej na użytek szkolnej strefy harmonii.
Jeszcze raz serdecznie dziękujemy Wam za okazane wsparcie i współpracę. Bez wątpienia przyczyniły się one do zwiększenia motywacji i zaangażowania samych uczestników konkursu, a teraz możliwe będzie zrealizowanie zwycięskich koncepcji w szkołach.