Z wielką przykrością informujemy, że zaplanowany na 10 lutego występ Luka Viberta nie odbędzie się. Aby zrekompensować fanom elektroniki niedogodności związane z odwołaniem występu, zaprosiliśmy Mouse on Mars, w składzie: Andi Toma i jego syn, Nico.
Informacja dotarła do nas o 20:08: "We are really sorry but Luke Vibert is not able to perform concert in Szczecin on February 10th 2018. In this difficult situation – Mouse on Mars agreed to perform on the Soundlab series concert in Szczecin on that day".
Für die Anmeldung zum Newsletter ist die folgende Einwilligung und Erklärung erforderlich!
Przed dalszą lekturą, polecamy włączyć w tle Boiler Room z naszymi nowymi gośćmi Mouse On Mars
Jak podaje muno.pl, portal poświęcony muzyce klubowej:
Mouse On Mars to niemiecki duet łączący w swej twórczości różne inspiracje. Pojawia się tam ambient, techno, dub, rock, jazz czy jungle.
Grupę w 1993 roku założyli Jan St. Werner z Kolonii i Andi Thoma z Düsseldorfu – połączyła ich fascynacja pionierami niemieckiej elektroniki – Neu, Can i Kraftwerk oraz zainteresowanie ekspresyjnymi formami nowej elektroniki. Ich pierwsze nagrania dla londyńskiej wytwórni Too Pure (m.in. Stereolab i PJ Harvey) okazały się biletem do europejskiej elektronicznej ekstraklasy. Debiutancki singiel "Frosch" dotarł nawet do pierwszej trójki listy independent w Wielkiej Brytanii!
W 1995 roku reedycja ich albumowego debiutu – "Vulvaland“, a także kolejna płyta – "Iaora Tahiti" ukazały się także na rynku amerykańskim w barwach wytwórni sławnego producenta Ricka Rubina (Johhny Cash, Slayer, Beastie Boys) – American Recording. Kolejne płyty utwierdziły ich pozycję za Oceanem a także w Europie – MOM koncertowali u boku m.in. Jimi Tenora, Gus Gus, Tortoise i Stereolab. Grupa zyskała też kultowy status w rodzinnej Kolonii, gdzie uznano ją za głównego przedstawiciela nurtu eksperymentalnej elektroniki i twórców skupionych wokół wytwórni a-Musik. Innowacyjność Mouse On Mars na polu dźwiękowej awangardy przyniosły też projekty poboczne muzyków – Microstoria (wraz z Marcusem Poppem z Oval) i Lithops. Zespół współpracował też m.in. z Niobe, członkami Stereolab, a także gościem poprzedniej edycji SoundLabu – Matthew Herbertem.
Ich utwory znalazły się także na wielu kompilacjach – m.in. w serii "Trance Europe Express", na "Macro Dub Infection 2", a także poświęconych filozofowi Gillesowi Deleuze "Folds and Rhizomes" oraz "In Memoriam". Mouse On Mars stale współpracują też z rozgłośnią radiową WDR (West German Broadcasting), a także telewizyjnym kanałem Arte.
W 1999 roku państwowe German Radio przyznało im specjalną nagrodę za innowacje we współczesnej muzyce. Od tego roku Jan i Andi prowadzą też cykl wykładów, poświęconych muzyce eksperymentalnej, dla studentów wydziału Projektowania i Komunikacji Wizualnej Politechniki w Aachen. Ostanie lata to świetny album "Varcharz" (ukazał się w wytwórni Ipecac Mike'a Pattona) i wydana nakładem londyńskiej Domino (min. Franz Ferdinand, Arctic Monkeys) znakomita płyta nagrana pod szyldem Von Suddenfeld z liderem legendarnych The Fall – Markiem E Smithem.
Tych z Państwa, którzy zechcą tego samego dnia przyjść na koncert Mouse on Mars, serdecznie zapraszamy. Bilety zakupione na występ Luka Viberta w ramach cyklu SoundLab zachowują ważność.
Tych z Państwa, którzy preferują zwrot biletów, prosimy o kontakt z kasą Filharmonii. Osoby, które kupiły bilety przez stronę internetową filharmonia.szczecin.pl proszone są o informację na adres: kasa@filharmonia.szczecin.pl. Zwrot kosztów biletów odbędzie się na konto, z którego dokonana została płatność. Zwroty płatności rozpoczną się od poniedziałku 12 lutego 2018 r. Dodatkowe informacje można uzyskać pod adresem: kasa@filharmonia.szczecin.pl lub pod nr tel. +48 91 431 07 20.
Jednocześnie pragniemy poinformować, że dołożymy wszelkich starań aby w przyszłości Luke Vibert zagościł na scenie Filharmonii w Szczecinie.