Ukończyła z wyróżnieniem Akademię Muzyczną im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu w klasie Barbary Mądrej. Była uczestniczką Akademii Operowej Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie.
Zdobywczyni Grand Prix IV Międzynarodowego Konkursu Wokalnego VIVA CALISIA (2022), laureatka 2. nagrody na II Ogólnopolskim Konkursie Wokalnym im. Bogdana Paprockiego (2021), 3. nagrody na IX Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. Jana Kiepury (2022), finalistka International Opera Competition Salice D’Oro – Vienna Edition 2022.
Umiejętności wokalne kształtowała pod okiem renomowanych artystów oraz pedagogów, wśród których znajdują się zwłaszcza: Izabela Kłosińska, Agata Młynarska, Ewa Podleś, Olga Pasiecznik, Thomas Hampson, Jerzy Marchwiński, René Massis.
Zadebiutowała w 2013 roku jako Hrabina Rozyna Almaviva w Weselu Figara Mozarta na deskach Teatru Wielkiego w Poznaniu.
Od tego czasu występuje na scenie m. in.: Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie, Komische Oper w Berlinie, Opery Bałtyckej w Gdańsku, Mazowieckiego Teatru Muzycznego w Warszawie, Opery Nova w Bydgoszczy, Opery i Filharmonii Podlaskej w Białymstoku.
Artystka z sukcesem kreuje wiele ról, do których w szczególności należą: Hanna (Straszny dwór Moniuszki), Musetta (Cyganeria Pucciniego), Bronka (Janek Żeleńskiego), I Dama i Papagena (Czarodziejski flet Mozarta), Psyche (Eros i Psyche Różyckiego), Alicja (Alicja w Krainie Czarów Kaczmarka), Hanna Glawari i Walentyna (Wesoła Wdówka Lehára), Wróżka Kwiatów (Królowa Śniegu Kaczmarka), Basia (Cud albo Krakowiaki i Górale Stefaniego), Frasquita (Carmen Bizeta). W 2019r. wykonywała partię sopranową w Weselu Strawińskiego wystawionego na deskach Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie.
Poza repertuarem operowym sopranistka prowadzi także ożywioną działalność koncertową, a także wykonuje dzieła oratoryjno-kantatowe, współpracując głównie z Filharmonią Narodową, Filharmonią Poznańską, Filharmonią Zielonogórską, Filharmonią Lubelską oraz Lwowską Filharmonią Narodową. Wśród wspomnianych dzieł znajdują się głównie: Msza Koronacyjna C-dur KV 317, Wielka Msza c-moll KV 427, Litanie Loretańskie D-dur KV 195, Requiem d-moll KV 626 Mozarta, Siedem Ostatnich Słów Chrystusa na Krzyżu Haydna, Stabat Mater Pergolesiego, Msza C-dur op. 86 Beethovena, Oratorium na Boże Narodzenie op. 12 Saint-Saënsa, Te Deum Kurpińskiego.
Współpracowała z takimi dyrygentami, jak: Patrick Fournillier, Stefan Soltesz, Michał Klauza, Kazushi Ono, Bassem Akiki, Dawid Runtz, Gabriel Chmura, Rafał Kłoczko, Andrzej Knap, Marta Kluczyńska, Łukasz Borowicz, Andriy Yurkevych. Role operowe kreowała we współpracy z takimi reżyserami, jak: Mariusz Treliński, Karen Stone, Michał Znaniecki, Sjaron Minailo, Natalia Babińska, Natalia Baińska, Jarosław Kilian, Henryk Konwiński.