Czwarta odsłona przestrzennej gry edukacyjnej „Dźwiękowisko” w tym roku będzie wyglądać nieco inaczej. Klasy uporają się z muzycznymi zadaniami ONLINE. Nasi animatorzy za pomocą platformy wideokonferencyjnej połączą się z młodzieżą, która zdalnie zmagać się będzie z zadanymi przez nich aktywnościami.
Gra poświęcona jest dźwiękom i krajobrazom, jakie wspólnie tworzą. Czasem są to krajobrazy złożone z dźwięków natury – mogą się kojarzyć z wycieczką do lasu i odgłosami spotkanych tam zwierząt, czasem zaś opowiadają miejskie historie powstałe ze stukotu kół tramwaju czy rozmów ludzi przed sklepem, a czasem łączą te dwie sfery, budując najbardziej fantazyjne pejzaże. Tym razem uczniowskie zmagania z hałasem będą polegać na odnalezieniu dźwięków natury w swoich klasach. Stawka jest wysoka – klasy mogą wygrać dla swoich szkół koncert online – muzyczną opowieść o zwierzętach, którą specjalnie dla uczestników wykonają muzycy Orkiestry Symfonicznej Filharmonii w Szczecinie.
Wydarzenie organizowane jest w ramach projektu „Słyszę Dobre Dźwięki".Nabór do grup warsztatowych zamknięty.
Wydarzenie organizowane jest w ramach projektu „Słyszę Dobre Dźwięki".
Kampania „Słyszę dobre dźwięki” jest realizowana przez Filharmonię w Szczecinie przy wsparciu partnerów lokalnych i ogólnopolskich, w tym: Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS, Ecophon Saint-Gobain Sp. z o.o., Stowarzyszenia na Rzecz Lepszej Akustyki w Budynkach „Komfort ciszy”, pAudio Technologies Sp. z o.o., Firmy Beaton oraz Szkoły Podstawowej w Reczu i Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu – zwycięzców dwóch pierwszych edycji konkursu na szkolne strefy harmonii.
Zadanie pn. "Słyszę Dobre Dźwięki - kampania edukacyjna dotycząca przeciwdziałania zanieczyszczeniu środowiska hałasem"dofinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.