Sześć sezonów wypełnionych niezwykłymi koncertami, niebanalne projekty i innowacyjne rozwiązania. Wszystko to dzięki i przy współpracy z oficjalnym partnerem Filharmonii – Dealerem BMW Bońkowscy.
Współpraca Filharmonii w Szczecinie i Dealer BMW Bońkowscy trwa nieprzerwanie od 2015 roku. Sześć lat temu po raz pierwszy przekazano nam do dyspozycji ekskluzywny samochód, który miał zapewnić komfort podróży do Filharmonii największym gwiazdom występującym na naszej estradzie. W tym czasie auto pokonało setki kilometrów, a nasi goście cieszyli się bezpieczną i komfortową podróżą.
BMW to nie tylko wyjątkowe samochody. Mogliśmy się o tym przekonać, gdy został nam przekazany przez naszego Partnera rower zaprojektowany przez bawarską markę. Rozwozimy na nim nasze materiały promocyjne i produkty do punktów sprzedaży. Jest to sprawny i ekologiczny środek transportu, który sprawdza się szczególnie w godzinach szczytu.
Nasza współpraca z Dealer BMW Bońkowscy nie ogranicza się wyłącznie do samochodów i rowerów. O kilku sezonów BMW to także sponsor koncertów organizowanych w Filharmonii. Przykładem takiej współpracy jest m.in. cykl koncertów ESPRESSIVO, w ramach którego na naszej scenie pojawiły się najznakomitsze gwiazdy jazzu z Polski i ze świata.
Przykładem świetnej kooperacji między Filharmonią i BMW była realizacja wyjątkowego przedsięwzięcia jakim było stworzenie dźwiękowego obrazu Szczecina. W kwietniu 2018 roku na ulicach naszego miasta można było spotkać oryginalnie oznakowane auta elektryczne BMW, prowadzone przez znanych szczecinian. Rejestrowano wówczas dźwięki Szczecina, dzięki czemu powstał utwór „The Sound of Szczecin”.
Filharmonię w Szczecinie i Dealer BMW Bońkowscy od sześciu lat łączy elegancja, design, kreatywność i nietuzinkowe rozwiązania. Z pewnością w następnych latach nasza współpraca przyniesie szereg inicjatyw, które na długo zapiszą się w świadomości melomanów i gości naszej Filharmonii.
Miasto tworzą ludzie – jako firma chętnie wspieramy mniejsze inicjatywy oraz inwestujemy w rozwój kreatywnych mieszkańców wiedząc o tym, że są oni przyszłością Szczecina. Bardzo ważnym elementem naszej strategii jest aktywny wkład w rozwój regionu. Chcemy wspólnie pracować i budować markę naszego miasta. W ramach tych działań zostaliśmy ambasadorem i partnerem strategicznym trzech ikon Szczecina: Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza, Opery na Zamku oraz Netto Areny - podkreślają Dominika i Dariusz Bońkowscy.